Situaties waarin ik je verder help

Organisatie & Strategie

  • Icon List

    Fusies & Overnames:

    het ontdekken van de gedeelde identiteit van de nieuwe organisatie.

  • Icon List

    Strategieontwikkeling of organisatorische verandering:

    visie en missie definiëren; een nieuwe stip op de horizon vinden.

  • Icon List

    Cultuurverandering en employee alignment:

    inspireren, verbinden en motiveren van medewerkers om de businessdoelen te bereiken.

  • Icon List

    Mijlpaal in de evolutie van de organisatie:

    een belangrijk moment om het verhaal effectief vertellen.

Branding & Marketingcommunicatie

  • Icon List

    Branding:

    de waardepropositie beter onderscheiden ten opzichte van concurrenten, een bestaand merk herpositioneren of een nieuw merk uitvinden.

  • Icon List

    Een nieuwe naam:

    op zoek naar een nieuwe, unieke naam of merkidentiteit.

  • Icon List

    Internal branding:

    gedragsprincipes definiëren om de externe belofte waar te maken.

  • Icon List

    Brand portfolio-ontwikkeling:

    aanbrengen van structuur en logica in de merkenportefeuille.

  • Icon List

    Expansie en introducties:

    aanboren van nieuwe doelmarkten of een nieuw klantsegment; uitbreiden naar nieuwe categorieën; lancering van een organisatie, bedrijf, product of service.

Design

  • Icon List

    Merkvormgeving:

    ontwikkelen van logo-, huisstijl- of verpakkingsdesign om aan te sluiten bij een nieuwe doelgroep, of opnieuw bij een bestaande doelgroep.

Sales

  • Icon List

    Salesboost:

    ideeën ontwikkelen om klanten te verrassen en verkoop en loyaliteit te stimuleren.